כיף להמשיך וליצור ולהוציא עוד מוצרים חדשים ומדהימים.

והפעם משחק ניווט חדש – ושם המשחק "ניווט ישראל"

ניווט ישראל משחק הרפתקאות בשטח

אז מה יש במשחק? משחק ניווט שבו השחקנים פותרים חידות ועוברים מתחנה לתחנה, ובכל תחנה מקבלים חידה ורמזים שמעבירים אותם לתחנה הבאה.

מה מיוחד במשחק ניווט ישראל? המשחק משלב גרפיקה מדהימה, ובכל תחנה מעבר לחידה משולבים קטעי וידאו בנושא התחנה, ומשחקי ידע ובקיאות בתכנים. ובנוסף בכל תחנה מתבקשים השחקנים לבצע משימה לצלם אותה או להזין טקסט שמגיע אל הרכזים שמפעילים את המשחק.

איך המשחק עובד? המשחק בנוי בצורה לינארית והשחקנים חייבים להצליח בכל תחנה ובכל שלב בשביל להמשיך לשלב הבא. שחקנים שרוצים יכולים לבחור לדלג על התחנה ה-"דילוג" עולה בזמן משחק. אבל מאפשר להמשיך את המשחק גם בחידות או משחקים קשים במיוחד.

משחק שמותאם במיוחד בשבילכם!

המשחק מותאם לתכנים של המזמין, ובכל ישוב אנחנו מתאימים את התחנות, המשחקים והתוכן של המשחק.

ניתן גם לקבל או לצלם קטעי וידאו שידברו אל השחקנים באופן אישי. ובכל מקום שמזמין את המשחק נעשית גם שיחת תוכן ויעוץ על ידי שרית ברנס.

בסרטון הדוגמה שמובא כאן ניתן לראות התאמות תוכן לישוב מגדלים. ואתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח ליצור משחקים גם בשבילכם.

ניווט ישראל – משחק ניווט קהילתי ובהתאמה לתכנים ולמקום שלכם

תחרות לפי זמן ובין כל משתתפים המשחק

הקבוצות והשחקנים המשתתפים במשחק עוברים בין התחנות ומתחרים אחד בשני, כל קבוצה שנכנסת בוחרת ומקלידה את שם הקבוצה ויוצאת לדרך והשעון מתחיל לעבוד. המטרה היא כמובן לסיים בזמן הקצר ביותר את המשחק. ולנצח את הקבוצות האחרות. בכל פעם שקבוצה מצטרפת למשחק או מסיימת שלב כל השחקנים מקבלים הודעה (נוטיפקציה), והחלק הזה גורם ומעשיר את החיבוריות בין המשתתפים השונים במשחק.

משחק קהילה ומשחק נייוט
משחק קהילה ומשחק ניווט

תוצרים מדהימים שאפשר לשתף

בחלק מהתחנות השחקנים מתבקשים לבצע משימות והמשימות עולות לשרת, מנהל המשחק יכול לראות את התמונות שהשחקנים העלו וניתן ליצור בסיום המשחק גלריה של כלל השחקנים ובה ניתן לראות את התמונות שהשחקנים העלו, ואת התוצרים שיצרו השחקנים.

לוגו המשחק ניווט ישראל
לוגו המשחק ניווט ישראל

מוצר המשך למשחק הרפתקאות

המשחק ניווט ישראל הוא המשך למוצרי משחקי ההרפתקאות שאנחנו מפתחים בשנים האחרונות, וכמו משחקי ההרפתקאות גם פה הפיתוח נעשה בHTML5 ומותאם גם למחשב וגם לטלפון הנייד. מה שמאפשר עבודה בשטח ומשחק עם הטלפון החכם (מומלץ בדפדפן כרום).

למי מתאים המשחק ניווט ישראל?

משחק הניווט מיועד לקהילות, ישובים, מרכזים קהילתיים, מתנסי"ם, בתי ספר ולכל מי שרוצה ליצור חוויה מהנה ומעשירה, שמלאה גם בכיף וגם בתוכן.

משחק ניווט ישראל - משחק ניווט לישובים, ערים, קהילות, בתי ספר ועוד.
משחק ניווט ישראל – משחק ניווט לישובים, ערים, קהילות, בתי ספר ועוד.

השאר תגובה

Trending

לגלות עוד מהאתר עמי חניא - Ami Hanya

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן