נכסים דיגיטלים! מהם, ואיך צוברים אותם

דף פרטי בפייסבוק הוא לא נכס דיגיטלי!

פייסבוק היא פלטפרומה מדהימה שנותנת לנו המון ערך שיווקי.כל אחד יכול ליצור לעצמו את התדמית שהוא רוצה ולהציג את הדברים שהוא רוצה לקדם ולדחוף קדימה.

הבעיה!

הבעיה מתחילה כשהחברים חושבים שאם הם כותבים בדף הפרטי שלהם הם צוברים נכס דיגיטלי לאורך זמן.הם משקיעים המון זמן בכתיבה של פוסטים מוצלחים מאוד, ארוכים ובעלי ערך. מקבלים לייקים, שיתופים ותגובות.אבל אז…אורך החיים של פוסט (מוצלח) הוא מקסימום יומיים ואחרי זה הוא עובר לתהום הנשיה של פייסבוק, ולגלילה אין סופית… ואולי מידי פעם משהו יצליח להגיע אליו. אבל הוא יעלה ויאונדקס באופן שיעזור.

תעברו למורכבות להבין למה כן צריך אותו.

נכסים דיגיטלים – תתחילו לצבור!

מאמרים נוספים בסדרה:

הפתרונות:

אם אתם יצרני תוכן טובים בססו לעצמכם נכסים דיגיטלים אמיתיים. בנוסף לפוסטים ולעבודה הטובה שאתם משקיעים בפוסטים בפייסבוק (או ברשתות אחרות).
דף עסקי, קהילה, בלוג, רשימת תפוצה, כתיבה באתרים ובבלוגים אחרים, יוטוב ועוד…

דף עסקי

דף עסקי הוא המקבילה של העמוד הפרטי אבל מוצג בצורה שבו הפוסטים קצת יותר מסודרים ויש לנו יותר שליטה על מה יוצג ואיפה. ובחיפושים בגוגל חלק מהתכנים יופיעו (מעמוד פרטי הסיכוי הרבה יותר נמוך). בעמוד עסקי אנחנו צוברים מוניטין ועוקבים שאותם נוכל גם לטרגט בהמשך בקידום ממומן (לא אפשרי על דף פרטי).

קהילה

קהילה בפייסבוק / וואצאפ או פורום שאתם מצליחים לתחזק (מאוד קשה מאז הרשתות החברתיות) היא נכס דיגיטלי. בקהילה אתם נחשפים לאנשים שמתעניינים בתוכן שלכם ומרגישים שהם בחברה ששייכת אליהם. אחרי שהם נכנסו וקיבלו ערך הם יתאהבו בכם ובהמשך תוכלו להשתמש בנכס הזה לצרכים ערכיים או עסקיים.

בלוג / אתר

תחזוקה של בלוג היא עבודה קשה, עם זאת אני ממליץ לעבוד במקביל על כתיבה של פוסטים בפייסבוק ולהעלות אותם לבלוג באופן ישיר, אולי עם שינויים קלים. הבלוג ישאר שלכם עד עולם. הוא יאונדקס בחיפושי גוגל ואנשים יגיעו אליו לאורך הזמן. כמו כל נכס בלוג מצריך קצת סבלנות והרבה תחזוקה אבל לאורך זמן זה משתלם. (בבלוג שלי מגיעים עשרות אנשים ביום בלי שאני מקדם אותו). אנשים יכולים להרשם כמנויים ויש תנועה בין פוסט לפוסט בתוך הבלוג.

רשימת תפוצה

רשימת תפוצה דומה לקהילה והיא מאפשרת לכם לגשת לאנשים בצורה קצת יותר פולשנית. אתם בעצם יכולים לדחוף (פוש) את התוכן שלכם כשאתם רוצים ואנשים יקבלו אותו למייל. רשימות תפוצה נחשבות למדיית הפוש הכי משתלמת עם אחוזי פתיחה ומעורבות גבוהים יחסית לאמצעים האחרים (לכן כולם דוחפים אתכם להרשם).

כתיבה באתרים ובבלוגים אחרים

יש הרבה פלטפורמות שעוסקות בנישות מסויימות ומאפשרות לכם להעלות תכנים משלכם אליהם. בדרך כלל מדובר באתרים שמקודמים טוב בגוגל וישארו שם להרבה מאוד זמן. וכל כתיבה בפלטפרומה כזו תתן קידום מאוד משמעותי לתוכן שלכם ולכם.

שימוש ביוטוב (כדוגמה)

פלטפרומות שמאפשרות העלאות מדיות (סרטונים, תמונות סאונד) מאפשרות לנו להעלות תכנים וליד התכנים לשים גם כיתובים שמאונדקסים ומקודמים בגוגל לפי ערך של זמן צפיה, איכות ומעורבות. כדאי מאוד לנצל את הפלטפרומה הזו. אם LIVE בפייסבוק נותן במיידי עשרות צופים. סרטון ביוטוב לאורך זמן יתן הרבה יותר!

ועוד…

יש עוד המון נכסים שניתן לבנות וליצור בהתאמה לתכנים שלכם. חפשו ותראו איפה אתם יכולים לצבור נכס שיהיה שם להרבה זמן והקהל שלכם יוכל להגיע אליו גם בעוד 4 שנים.

*המורכבות*

רובנו רוצים כאן ועכשיו ומעדיפים את המיידי על הטווח הרחוק ולכן קל יותר לכתוב פוסט בפרטי ומשם לקוות שזה יגיע למה שיותר אנשים. וזה באמת מגיע לאנשים ומקדם את התוכן שלנו.מצד שני כמו שכתבנו זה זמני מאוד ואחרי זה "נעלם".לכן ההמלצה שלי היא לשלב בין הדברים. לתת פוסט בפרטי ואחרי זמן להעלות אותו לבלוג, להעלות וידאו ביוטוב ואז להעלות בפרטי כפייסבוק וידאו.הרבה פעמים הפוסט משמש אותנו כחלון ראווה שבו אנחנו "מציקים" לאנשים בעין עד לפעם שהם יחליטו להכנס לחנות שלנו.

רוצים לקבל יעוץ על הנכסים הדיגיטלים שלכם? להתייעץ? דברו איתי או בטלפון 0546702328 ונפצח איפה כדאי לכם להשקיע.

מודעות פרסומת

אודות עמי חניא

מתכנת אפליקציות ומשחקים ב-as3 / html5 , אפליקציות מובייל (IOS, ANDROID), אפליקציות ווב, ומשחקים למגוון פלטפורמות. מנכ"ל ובעלים של חברת CloseApp יזם + CTO בחברת MyState

פורסם ב-09/04/2019,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: