השיטה היחודית שפיתחנו להפקת באנרים

בכל פעם שמגיע לקוח חדש שמעונין שנפיק עבורו באנרים כשהוא שואל תוך כמה זמן הוא יראה את הבאנרים ואנחנו עונים שזה בין שעות בודדות לבין יום (תלוי בפניות של המעצב/ת והמפיק/ה).
יש באנרים שאנחנו עושים בשעה ויש באנרים שלוקחים קצת יותר. וכל זה בזכות שיטה יחודית שפיתחנו.

מתחילים בסוף – סגירה לכל פלטפרומה בכמה שניות

התוכנה המדהימה שלנו combineFiles מאפשרת לסגור את הבאנרים לפאלישרים העיקריים בכמה שניות לאחר שהבאנר מוכן. בוחרים את קבצי ה-HTML שיצרנו, לוחצים על כפתור יצירה והבאנרים נארזים בפורמט ZIP לפי הדרישות של Google או מפרסמים אחרים.

צפו בתוכנה לסגירת באנרים שלנו בפעולה

עד היום משרדי פרסום רבים רכשו את התוכנה והם נהנים מקלות השימוש והפשטות של התוכנה.
למי שמעונין ניתן לרכוש את התוכנה בקישור הבא>>

אז מה זה קמפיין באנרים?

בפוסט שפרסמנו בעבר כתבנו על התהליך שעוברים בכל הפקת באנר, החל משלב העיצוב ועד לסגירה הסופית של הבאנר וההגשה שלו למדיה הסופית או לגוגל אדס.

מוזמנים לקרוא את הפוסט המפורט של הפקת באנרים איך זה עובד אחרי קריאת הפוסט אני מאמין שלא ישארו שאלות פתוחות לגבי יצירת באנרים, ואם כן אשמח תמיד לענות בצור קשר>>

בנוסף בפוסט אנחנו מפנים לפוסט ישן יותר (2017) בו אנחנו מציגים כמה דוגמאות של באנרים – דוגמאות לבאנרים

מאז הפוסטים האלו הפקנו מאות קמפיינים של באנרים מכל הסוגים ומכל המינים, באנרים ב-HTML5 ובאנרים סטטים בקבצי PNG/JPG וכמובן איך אפשר בלי באנרים ב-GIF הפורמט שמצליח לשרוד ולהיות רלוונטי גם בשנת 2020!

אז מהי השיטה היחודית שהמצאתי להפקת באנרים?

כיום מפיקים באנרים בשתי תוכנות עיקריות הראשונה היא Adobe Animate – שהיא תוכנת ההמשך לתוכנת פלאש הישנה וכיום אפשר להפיק איתה באנרים ב-HTML5 ובשלל פורמטים שונים כולל וידאו בפורמט HDMI ואפילו 4K.

התוכנה השניה היא Google Web Designer שבנויה בדיוק למידות של באנרים שיפורסמו בגוגל כולל יצוא בפורמטים שונים שגוגל מבקשת. – החסרון של הווב דיזיינר שהעבודה איתה קצת יותר מסורבלת ואיטית, אבל מצד שני היא מאפשרת ליצור בקלות בדיוק לדרישות של גוגל.

אנחנו בחרנו להפיק את הבאנרים ללקוחות שלנו לרוב באנימייט של אדובי, השימוש בתוכנה מהיר, התוצאות וקטוריות ושומרות על איכות מעולה. ואפשר להשתמש בבאנרים שיוצרו ב-HTML5 במגוון פלטפורמות. התוכנה שלנו combineFiles מקילה מאוד את הסגירה ומבטלת את היתרון העיקר של הוובדיזינר.

השיטה שלנו מבוססת בעיקר על עבודה עם AdobeAnimate להפקת הבאנרים

בשיטה שלנו אנחנו מתעלמים ממרכיב עיקרי שכל מי שיוצר באנר משתמש בו והוא ציר הזמן, ציר הזמן הופך למיותר ברוב המקרים ואנחנו לא "מנצלים" אותו כפי שרוב מי שיוצר באנר יוצר אותו.

את האנימציות אנחנו יוצרים בשיטה שפיתחנו ושמאפשרת לנו ליצור את האניציות השונות בבאנר באמצעות קוד. אנחנו "מנפישים" את הבאנר בכתיבה של שורות קוד וכך חוסכים המון זמן בהפקת באנרים. במקום לשנות פריימים באנימציה, למתוח אותם או לקצר אותם בשביל שהבאנר יהיה מהיר יותר או איטי יותר. אנחנו פשוט משנים את שורות הקוד ואת התזמונים.

הפקת באנרים בצורה מהירה ויעילה

בשיטה שלנו הפקת הבאנר מהירה יותר, והפקת התאמות הבנארים לגדלים השונים מתקצרת באופן דרסטי (שיפור של מעל 80 אחוז בחלק מהמקרים).

גם מבחינת ביצועים השיטה שאנחנו מפיקים איתה באנרים טובה יותר ושומרת על רמת ביצועים טובה שמאפשרת לבאנרים שאנחנו מפיקים ב-HTML5 להיות מופעלים ונראים גם בטלפונים חכמים מבלי לפגוע בחווית הגלישה של המשתמש.

בנוסף במידה ויש צורך בשינוים ועדכונים של האנימציה, ניתן לבצע אותם בהרבה מקרים בלי לגעת בקבצי הגרפיקה.

כשמפתחים יודעים לעשות באנרים מעניינים יותר

כשמשתמשים בקוד אפשר לגרום לבאנר להיות מענין יותר ואפשר ליצור באנרים בצורה מגוונת יותר.

באנר קאונטר – באנר עם ספירה לאחור לקראת תאריך מסויים או לכבוד אירוע גדול.

באנר משחקי / באנר אינטראקטיבי – יש לכם רעיון לבאנר שימשוך תשומת לב בגלל המשחקיות שבו, כשעובדים עם קוד העבודה והתאמת הקוד הרבה יותר קלים.

תחליף לעכבר – בבאנרים מסוימים רוצים ליצור אפקט מיוחד כשהעכבר עובר על הבאנרים. בשימוש בקוד זה קל ונוח לשינוי ולעדכון.

מעוניינים בקמפיין באנרים? רוצים ליצור באנר שלא ישכח? דברו איתנו ונשמח להפיק עבורכם את הבאנר המבוקש במהירות ובמקצועיות.

רוצים ללמוד איך להפיק באנר באמצעות קוד? דברו איתנו ונשמח להכשיר אתכם בקורס המיוחד שאנחנו מעבירים על הפקת באנרים באמצעות קוד. (לא רק למפתחים!)

קראו עוד על התוכנה לסגירת באנרים לגוגל ולשאר הפלטפרומות

איך לסגור באנרים למערכת ההגשה DFP Google Ad Manager offers publishers html5 ועוד

אודות עמי חניא

מתכנת אפליקציות ומשחקים ב-html5 , אפליקציות מובייל (IOS, ANDROID), אפליקציות ווב, ומשחקים למגוון פלטפורמות. מנכ"ל ובעלים של חברת CloseApp יזם במזמים שונים ובחברות סטארטאפ. בעלים של תיאטרון מופאש :)

פורסמה ב-09/09/2020, ב-Uncategorized ותויגה ב-, , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: