להתכונן להקמת משחק במחולל המשחקים

דבר חשוב בנראות של כל מוצר ובמיוחד מוצרים דיגיטלים הוא אחידות ומבנה קבוע.

גם במחולל המשחקים שלנו יצרנו תבנית אחידה שאותה יכולים יוצרי המשחקים לשנות ולעדכן.
בתבנית הבסיסית הם יכולים לעדכן את הכיתובים וחלק מהתמונות. ובתבניות הפרמיום אפשר להתאים עיצוב במדוייק למיתוג ולצבעי הלקוח.

נביא פה קצת הסברים ודוגמאות של הדברים שאותם אפשר לערוך ובאיזה תבנית.
והסביר על המהות של כל אחד מהם.

צבעים

בחירה בפרמיום או בעריכה מתקדמת בחבילה בסיסית

הדבר הראשון והבסיסי אותו צריך לבחור הוא פלטת הצבעים. איזה גוונים של צבעים אנחנו רוצים לחלון הפתיחה, לכפתורים, לטקסטים, לצבע הרקע, לחלון הסיום, לאלמנטים המשחקיים ועוד.
לאחר בחירת הצבעים המשחק יראה וידבר את השפה המיתוגית של יוצר המשחקים במחולל.

בחירת ועיצוב מסך פתיחה

בחירה ועיצוב בחבילה הבסיסית ובפרמיום

עיצוב והזנת טקסטים למסך הפתיחה
  1. פרטים על המשחק הספציפי (לא חובה) – אפשר לשים הפניה לעמוד ספציפי או תוכן שבו עוסקים.
  2. תמונה של לוגו של הארגון – תמונה רוחבית שמעלים ממערכת הניהול.
  3. סאונד הסבר על המשחק (לא חובה) – ניתן להקלטה או להעלאת קבצי MP3 במערכת הניהול.
  4. שם המשחק – הרבה פעמים מקביל לכותרת המשחק.
  5. הסבר קצר וברור מה עושים במשחק – מה שיותר קצר וחד יותר טוב ויעיל לשחקנים.
  6. כפתור שמוביל למשחק עצמו – איזה כיתוב נרצה שיהיה על הכפתור.

בחירת ועיצוב מסך המשחק

בחירה ועיצוב בחבילה הבסיסית ובפרמיום

עיצוב ובחירת האלמנטים העיצוביים במשחק עצמו
  1. תמונת רקע משתכפלת (לא חובה) – תמונה שנמצאת ברקע ומשתכפלת על כל גודל המסך ללא קשר למשחק עצמו.
  2. צבע כותרת – כותרת המשחק שמופיעה באופן קבוע. כדאי לבחור צבע קבוע לכלל המשחקים שיוצרים על מנת לשמור על שפה אחידה.
  3. צבע טקסט או הגדרות צבעים קבועות – שמירה על צבעים קבועים וחזרה על אותם הצבעים יעזרו לשחקנים לזהות ולהזדהות עם המשחקים שלכם.
  4. צבעים מובילים למשחק – ככל שנשמור על צבעים מובילים שיהיו במשחקים שלנו ובאופן קבוע יהיו הצבעים "שלנו" כך המשחקים יהיו מזוהים איתנו יותר.
  5. כל האלמנטים ניתנים לעיצוב ולבחירה בקלות בעריכת המשחק הבסיסית.

בחירת ועיצוב מסך הסיום

בחירה ועיצוב בחבילה הבסיסית ובפרמיום

עיצוב מסך הסיום במחולל המשחקים
  1. נלקח ממסך הפתיחה – אלמנט חוזר לשמירה על אחידות הנראות.
  2. נלקח ממסך הפתיחה – המזהה של המותג, נשאר גם הוא מסך הפתיחה למשחק.
  3. רשימת מחוות להצלחה במשחק קצרים וממוקדים – (פרמיום או בעריכה מתקדמת).
  4. האם תרצו שיופיע או לא ציון ו/או זמן – לא אפשרי בחלק מהמשחקים כי זה לא מדיד. (פרמיום או בעריכה מתקדמת).
  5. כפתור שחקו שוב איזה כיתוב תרצו – כפתור שיעודד את השחקנים לשחק ולחזור על המשחק.
  6. כפתור משחקים נוספים (לא חובה) לאן תרצו שיוביל ואיזה כיתוב – כפתור שיוביל את השחקנים למשחקים אחרים ונוספים שיצרתם במחולל.

כל הדברים שהבאנו במאמר יעזרו לנו לשמור על עיצוב ונראות אחידה שתחזק את המותג של המשחקים שניצור במחולל. ותעזור לשחקנים לזהות אותנו במבט ראשון.

בהצלחה!

מעוניינים להצטרף למחולל שלנו? הכנסו והרשמו לקורס מחולל המשחקים שלנו>>

אודות עמי חניא

מתכנת אפליקציות ומשחקים ב-as3 / html5 , אפליקציות מובייל (IOS, ANDROID), אפליקציות ווב, ומשחקים למגוון פלטפורמות. מנכ"ל ובעלים של חברת CloseApp יזם + CTO בחברת MyState

פורסם ב-04/06/2020,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: