תשקיעו בפרופיל! – נכס דיגיטלי במבט ראשון!

מטריף אותי כשאני רואה פרופיל בפייסבוק / יוטוב / טוויטר / וואצאפ לינקדין ובכל רשת או אפילו אתרים קטנים שמאפשרים ליצור פרופיל כשאין בהם תמונה או מידע עדכני.
יש נטיה לזלזל בפרופיל, לא להוסיף בו מידע ולא לעדכן אותו, וככה יוצא שלקוח שיבחן את הפרופיל לא יוכל לקבל שום מידע עליכם, או שיחשוב שאתם עדין לומדים באוניברסיטה…

המקום הראשון שבו בוחנים אתכם בנכסים הדגיטלים שלכם הוא הפרופיל. זה הדבר שכולם רואים, האיזור שבו אפשר להכיר אתכם עוד קצת, והנקודה שבה אתם יכולים להשוויץ בעצמכם בלי להשקיע בכתיבה ובפרטים.

לבנות פרופיל נכון ומושקע ברשתות חברתיות – נוכחות דיגיטלית

מאמר נוסף ברשימת המאמרים על נכסים דיגיטלים קראו כאן>

העבודה על הפרופיל מתחלקת לכמה חלקים:

תמונות

הדבר הכי משמעותי בפרופיל, לא משנה כמה הילדה שלכם מתוקה, ושהייתם במקום מדהים באיזה טיול, תמונת פרופיל היא תמונת פרופיל ולכן כדאי לשים בה תמונה טובה (עדיף מקצועית) שתשדר את הפנים שלכם ואת המסר שאתם רוצים להעביר.
בפייסבוק / יוטוב ובמקומות שיש בהם אפשרות לתמונת קאוור אפשר לתת מסר מרכזי או להעביר מסרים נוספים, להעביר כיווני מחשבה שונים ואחרים שאתם רוצים להעביר.
תמונה אחת שווה אלף מילים, אם התמונה תשדר אמינות, יושרה, מקצועיות – מי שיסתכל עליה יקבל את הרשמים שאתם רוצים להעביר ומבחינת המכירה העצמית זכיתם בהמון נקודות.

תקציר

בפייסבוק יש "בקצרה" בוואצאפ יש אפשרות להכניס משפט קצר ולהזין את השם שלכם, כדאי להכניס בהם את תמצית העיסוק שלכם ולהעביר אותו בצורה טובה. זה לא המקום לבדיחות (אלה אם זה המקצוע שלכם) או התחכמות. פשוט ותמציתי לתת מידע.

מקומות לימודים ותעסוקה

זה המקום לקדם את עצמכם, להראות שאתם דוקטור בכמה מקצועות, למדתם עשרות קורסים מקצועיים, למדתם בבתי הספר הכי טובים.
וכמובן אתם עובדים במקום העבודה שלכם. ואם אתם עצמאיים זה המקום לקשר לדף העסקי שלכם. ככל שתתנו יותר מידע ככה תקלו על מי שמחפש ובודק אתכם.
לא מעט פעמים שאני מקבל בקשות חברות או פניות ומנסה להבין מהפרופיל במה מדובר, לפעמים יש בעלי עסקים שלא תוכלו להבין מהפרופיל שלהם כלום על העסק שלהם ומה הם עושים.
חובה! לחבר בין העסק ולציין אותו כמקום העבודה.

המקום הראשון שבו בוחנים אתכם בנכסים הדגיטלים שלכם הוא הפרופיל. זה הדבר שכולם רואים, האיזור שבו אפשר להכיר אתכם עוד קצת, והנקודה שבה אתם יכולים להשוויץ בעצמכם בלי להשקיע בכתיבה ובפרטים.

מקום מגורים ופרטיים אישיים

זו נקודה שלא תמיד מרגישים איתה בנוח, לא כולם אוהבים להפתח ולהציג את כל החיים שלהם כלפי חוץ.
ההמלצה שלי היא לחשוב האם אחד מהפרטים האישיים שלכם משרת את העסק שלכם ויכול לגרום לאנשים לפנות אליכם.
זה יכול להיות מקום מגורים נגיש וקרוב ללקוחות.
זה יכול להיות זה שיש או אין ילדים.
האם אתם בזוגיות?
וכן הלאה.. אם הפרט האישי משרת את העסק תכתבו אותו.
אם אין לכם בעיה להחשף תנו מידע.

להשקיע בכל פלטפרומה

לא ממש משנה לאיזה אתר נרשמתם, אם הוא מאפשר לכם בקלות ובמהירות לעדכן את הפרופיל קחו 2-3 דקות ותמלאו את הפרטים .אי אפשר לדעת איפה הלקוח יחשף אליכם וירצה להכיר אתכם.

מוזמנים לעדכן את הפרופיל 🙂 

אודות עמי חניא

מתכנת אפליקציות ומשחקים ב-html5 , אפליקציות מובייל (IOS, ANDROID), אפליקציות ווב, ומשחקים למגוון פלטפורמות. מנכ"ל ובעלים של חברת CloseApp יזם במזמים שונים ובחברות סטארטאפ. בעלים של תיאטרון מופאש :)

פורסם ב-11/17/2019,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: