לתת לתוכן ללכת במקומך – נכס דיגטלי אצל אחרים

כתיבה בפלטפורמות אחרות ככלי לחיזוק נכסים דיגיטלים

האינטרנט הוא כלי שמבוסס על שיתוף ועל שפע של מידע ואין סוף רסיסי תוכן שמפוזרים ברחבי הרשת.
מנועי החיפוש ובראשם גוגל הבינו את זה מזמן ולא סתם החזון של גוגל הוא:

"Google's mission is to organize the world's information and make it universally accessible and useful"


תרגום מויקיפדיה:
המשימה של גוגל היא לארגן את המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש ושימושי בכל רחבי העולם.

כחלק מהחזון הזה גוגל יודעת ומחפשת לחבר בין מקומות שונים שמציגים תוכן ולקדם אותם ולזהות איזה מקורות מידע יותר אמינים, יותר מתחדשים ונותנים מידע נכון ועדכני לגולשים.
וכמו בעולם האמיתי אנחנו רוצים ויכולים להיות במקומות הללו.

קידום נכסים דיגיטלים דרך אתרים חיצוניים

מאמר נוסף ברשימת המאמרים על נכסים דיגיטלים קראו כאן>>

הערך האנושי

כשהשם שלכם מופיע באתר שמשדר אמינות, הגולשים שמגיעים לאתר יזהו את השם שלכם לאורך הזמן ואתם תחשבו ל-"מומחים" בתחומכם.
כשמשהו יצטרך שירות בתחום שלכם, השם שלכם יעלה בדעתו או בחיפושו 🙂

הערך הטכנולוגי

אתר פופולרי מקבל הרבה מאוד תנועה (טראפיק), הוא מתחדש בכל יום ולכן מקבל ערך מאוד גבוה במנועי החיפוש. לכן אם נכתוב באתר הזה המאמר שלנו ייחשף ליותר גולשים, מנועי החיפוש יזהו אותו, והמאמר יידחף כלפי מעלה.
חיפושים על מילות המפתח שתרצו לקדם יובילו למאמר הזה ואם אתם כתבתם אותו אז המנוע יזהה גם את זה. מה שיגרום לשם שלכם לקבל עוד ערך וניקוד במנוע החיפוש.
המאמר ישמר ויאונדקס והוא נכס מעולה בצד הדיגיטלי.

הפניות רבותי הפניות

הפניות והפניות איכותיות לאתר שלכם שוות המון מבחינת קידום.
אם המאמר שאותו פרסמתם מפנה לאתר או לבלוג שלכם אתם מרווחים המון נקודות במנוע של גוגל.
לצורך הדוגמה אם קיבלתם הפניה מ-ויקיפדיה, מאתר אוניברסיטאי (ac) או ממשלתי (gov) הניקוד שלכם עולה באופן דרסטי.
גם הפניות מאתרים קטנים הן בעלות ערך ומקדמות את התוכן שלכם. רוב האתרים שהם אתרים מקצועיים ולא אתרי חדשות מאפשרים להכניס קישורים למאמר המקורי או הפניה לאתר של כותב המאמר.

המשימה של גוגל היא לארגן את המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש ושימושי בכל רחבי העולם.

דוגמה מעשית

נניח שאני רוצה לצבור נכס דיגיטלי בתחום של רפואה טבעית.
עומדות לפני שתי אפשרויות, הראשונה לכתוב בבלוג שלי, השניה למצוא אתר או פורום פופלרי בתחום ולפרסם בו את המאמר. ככל שהאתר השני יותר פופלרי ויביא יותר קוראים וגם יתן לי הפניה לבלוג שלי ככה שווה לי יותר לכתוב שם.
אני ארוויח חשיפה לקהלים שלא הייתי מגיע אליהם כי הבלוג שלי פחות פופלרי.
אני אקבל הפניה לבלוג שלי מאתר מבוסס מה ששווה הרבה נקודות.
גוגל יזהה אותי ככותב תוכן באתר פופלרי, וגם מחיפוש פשוט בגוגל יגיעו אלי.

איפה מתחילים?

יש לכם תחום ברור, חיפוש בגוגל יתן לכם את האתרים הפופלרים בתחום. פשוט לפנות לבעלי האתרים ולהציע לכתוב שם. כמובן עם הפניה לאתר שלכם וכשהמאמר מיוחס לכם. האתרים רוצים תוכן וזה WINWIN. (ערך אנושי וטכנולוגי)
יש אתרים שמוגדרים כאתרי מאמרים או אתרי אינדקס בנושאים שונים וגם בהם אפשר לפרסם, חלקם על ידי הרשמה אפילו ללא צורך באישור של בעלי האתר. (ערך טכנולוגי)
אתרי חדשות או אתרים כללים גם נותנים ערך, אבל לרוב לא יתנו הפניות לאתר. (מגביר את הערך האנושי)
מקביל (מומלץ גם) לכתיבה בעיתונים ועלונים.

לשלם על זה?

חלק מהאתרים מאפשרים לכתוב ולפרסם תוכן בתשלום, בחלק מהמקרים זה מאוד משתלם, שווה הרבה יותר לאורך זמן מקמפיין פרסומות, ונצבר כנכס לאורך זמן. ועולה הרבה פחות מקמפיין.

לשמור על איזון

אתם מכירים ומומחים בעולמות התוכן שלכם, וכמו כל נכס חשוב לשמור על הנכסים שלכם. לפרסם ולתת חלק מהנכסים החוצה יניב לכם הרבה דברים טובים.
עם זאת חשוב לזכור שהתוכן הוא הנכס שלכם בעולם הדיגיטלי ולכן לאזן תמיד עם נכסים ששייכים לכם ולשמור על הבלוג / אתר שלכם מלאים בתוכן במקביל לחשיפה בעולמות החיצוניים.

זהירות!!!

שכפול של תוכן בצורה לא נכונה יכול לפגוע בקידום שלכם ולשרוף את הנכס (כמו למכור את אותו הבית פעמיים), ולכן צריך להשתדל שהתכנים יהיו תמיד מקוריים ומשתנים בין האתרים החיצוניים לאתרים שלכם.

מילה אישית,

בעולם התוכן שלי (משחקים ומשחקים חינוכיים) אני מצליח דרך פלטפורומות מסויימות (אתרים חיצוניים שבהם אני שם תוכן והם מפנים לתוכן שלי) לצבור נכסים דיגיטלים שמשרתים אותי בצורה פנטסטית וברוב מילות החיפוש שאני מעונין לקדם באמצעות הפלטפורומות הללו אני מצליח להגיע בזמן קצר למקומות מעולים בגוגל.

אודות עמי חניא

מתכנת אפליקציות ומשחקים ב-as3 / html5 , אפליקציות מובייל (IOS, ANDROID), אפליקציות ווב, ומשחקים למגוון פלטפורמות. מנכ"ל ובעלים של חברת CloseApp יזם + CTO בחברת MyState

פורסם ב-10/04/2019,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: