אתר גיוס – Lovefood- תוכנית בריאות בקלות
היזמת מירי לאב פנתה אלינו עם רעיון מדליק, היא רוצה להפיץ את בשורת האוכל הבריא ברחבי הארץ (ואולי גם העולם). הכנסו לאתר הגיוס>>
הדרך של מירי היא ביצירת מתכונים קלים להכנה הכוללים אוכל בריא.
ארגזי מתכון
וברעיון מדליק שהיא החליטה להפיץ שהוא חלוקת ארגזי מתכון, ארגז עם כל החומרים שצריך לבישול ארוחה לארבעה אנשים, מוכנים וארוזים עם כל החומרים וכמובן עם מתכון לבישול.
חוויה של אוכל טרי, בריא, בישול ועשיה והכל בחבילה אחת.
בנוסף לכל היופי שבארגזים והמתכונים של LoveFood חלק גדול מהמוצרים, הירקות והחומרים שבארגז מגיעים מחקלאים באיזור הדרום, באופן כמעט ישיר מהחקלאי לצרכן.
לאחר שהבנו את הרצון של מירי למכור ולהפיץ את בשורת הבריאות, החלטנו באופן משותף ללכת על קמפיין מימון המונים – שבו יוכלו אנשים מרחבי הארץ לרכוש מנויים ולקבל עד לבית ארגזי מתכון, לבשל ולהנות.
מיתוג, אפיון, והפקה
התחלנו במיתוג המיזם ויצרנו לו לוגו שמעביר את הרעיון של תזונה בריאה בקלות בחיבור לבלוג של מירי מדבריא.
כחלק ממחלקת ההפקות שלנו CloseAppAction כתבנו, הפקנו, צילמנו וערכנו סרט תדמית מדהים שבו מירי מספרת בעברית ובאנגלית על המיזם ומזמינה את הציבור להצטרף.
בנוסף ביחד עם מירי גיבשנו את אסטרטגיית הקמפיין, ובנינו הפתעות ודברים מיוחדים לאורך הקמפיין.
מחלקת הפיתוח שלנו במקביל העלתה אתר גיוס, שבו אפשר להרתם למיזם ולרכוש מנויים או תמורות אחרות.

השבוע עלה אתר הגיוס שיהיה פעיל עד לסיום הקמפיין, ולאחר מכן יהפוך לאתר המכירות של LoveFood.

פורסם ב-09/18/2019,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.
פינגבק: אתר פשוט לאכול בריא – LoveFood | עמי חניא